Zwarta, den finaste ponnin! <3

Zwarta är en av dem hästar som förändrade mitt liv! <33
Jag ska vara ärlig, första gången jag red henne hatade jag henne. Hon bara sprang, var hård i munnen och lyssnade inte ett skit på mig.
Jag försökte byta med alla men ingen vågade rida Zwarta, "hon ser läskig ut" blev ofta svaren när jag frågade.
Men jag kämpade, hon fick mig att nästan vilja ge upp. F'n va stark hon var, drog nästan omkull mig när jag skulle ta in henne från hagen. Men jag fattade tillslut hur jag skulle rida henne. Lugn, mjuk hand och var jag lugn, då var hon lugn.
Efter att jag red henne på höstlovslägret, 3 dagar jag aldrig kommer glömma. <3


Envis poni... ÄLSKLiNG! <3

/tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0