Teori! (:

Hey!
Rafaela är här nu men hon ville läsa en av mina böcker så då passade jag på att blogga! :D
Iallafall, idag var det inte ridning utan teori. Iaf, vi skulle ha frågesport... Jag och Raffa skulle vara i ett lag, och eftersom hon inte kan så mycket hade jag väll inte så stora förväntningar. Och det blev inte bättre av att Malin sa att den som förlora skulle baka bullar till nästa gång...
Haha... Men när vi väl kom igång så gick vi om dem stort. Och så var det en utslagsfråga om svara man rätt så fick man 5 poäng och vi svara fel... Var helt säker på att vi skulle förlora. Okey, vi vann inte den frågan men sedan blev jag rätt chockad xD Dem som vann 5 poäng låg då lika med oss... Det blev en utslagsfråga, som var lätt ;) Hur många elever Malin (min ridlärare) har per vecka! :D Och det visste jag, ofc... 160 ;) Fast jag sa 150 men jaja xD
Så jag och rafaela vann!:D Haha vi är löjligt stolta (a)

Massa kramar från Tova! <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; ja han är jättesöt♥

Han är en islandshäst :)

2011-05-21 @ 19:10:57
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0