Matilda <3

Det var prick ett år sedan jag såg dig första gången, jag minns att du var den vackraste häst jag hade sett. haha.
Det dröjde inte länge förren du var det bästa som hade hänt mig, och det är du fortfarande.
Du lärde mig att kämpa, vi har haft så j'vla många motgångar men när det verkligen har funkat så har det varit en känsla som är omöjlig att beskriva.
Hur många hoppningar har jag egentligen ridit dig på? Du är inte den bästa hopphästen, i början ska jag ärligt säga att det för det mesta gick sämst men nu har jag lärt mig rida dig, och dem senaste hoppningarna har det gått bäst.
Du är verkligen inte bäst i dressyren, bland dem sämsta i stallet.. Men jag älskar att rida dig ändå, kanske är det så att det alltid är lite utmaning och spännande att rida dig? Du är alltid på olika humör, och det är det som är så otroligt ruwligt (a'
Du är inte världens yngsta ponny, om man ska säga så. 18 tror jag att du är? Då blir du snart pensionerad, tårarna trycker när jag tänker på att jag kanske snart måste skiljas från dig.
Du har kunnat fått mig glad när allt känts hopplöst..
Du lärde mig vad kärlek betyder älskling <3 Min första stora kärlek, oavsett vad som händer kommer jag ALDRIG glömma dig, och du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta...

Jag älskar dig Matilda. Föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0