hoppning med Moa!

Hey! ;)
Självklart hoppade vi inte med "riktiga" hästar. Vi lekte häst, som dem fåniga små töntarna vi e hehe... Iaf, i slutet var vi uppe på 1 meter!!! :D asså 1 riktig meter! :D Skiiiiitkul att hoppa asså xD Testa (: Vi började på 20 cm och slutade som sagt på 1 meter. Nu är mitt mål 110, kommer aldrig klara det...

Imorgon är det dressyr, uteritt tror jag om det är fint väder. Då får man ju hoppas att Malin är snäll, ger mig en bra häst och vi rider till fållan och hoppar! :D
Tror inte det kommer hända men man kan ju alltid hoppas! ;) För er som inte vet så är fållan ett ställe där det finns terränghinder och gräs så typ terrängbana lite xD

Pånisarna jag vill rida;

- Matilda
- Eddie
- Amigo
- Nugget

Sedan blir jag väll nöjd med vem som helst, Skäcken är ju på vila, men avstår gärna från att hoppa i fållan med Betty :) (het ponny)

Pussar från Tova! (L) (Btw, ska göra en header.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0