Hej! ;)

hejjj! ;D <3
Är det bara jag som börjar tycka att textstilen är liiite jobbig? :s Funderar på att byta, men linnéa kommer nog få damp på mig så då kan NI ju kommentera och säga att ni faktiskt vill att den ändras? ;D <3 Eller...? XD <3

Iaf, så att ni vet blir det inte bäst uppdatering från min sida några veckor framåt. Det är helvete just nu.

Detta ska jag hinna med INNAN den 9 juni:
- tvätta ryktborstar
- Få Bella i princip klar till fortsättningskursen (= alla hinder klarade)
- Finalen i hoppning / dressyr
- Tre dansrepetioner
- Två dansshower
- Skolan
- Gå och STORSHOPPA någon dag
- Leta reda på alla mina ryktborstar (som ligger slängda lite här & där)
OSV,OSV... <333

Helvete vad mycket det är egentligen, det är massa saker så jag venne hur mkt tid det kommer vara till att sitta vid datorn... :P <3 Men jag ska verkligen försöka, och det KAN ju hända att jag fortfarande hinner sitta vid datan en hel del men då märker ni ju det!! ;)

Pussar från tova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0