Här har vi den dåliga

Ja, här har vi den dåliga som suger på update! Jo det är nämligen så att i onsdags så var jag i stallet till klockan halv nio och igår så var jag på kunskapsskolan till klockan kvart över åtta så att det har inte funnits någon tid.
Jag har iallafall ridit och pysslat med nelly en massa. Det är ju viktigt att man betar dom såhär års också så det har jag också gjort en massa. Idag ska jag rida ut med min stallkompis hedvig. Hon ska få hyrponny till hösten och då ska hennes nuvarande häst Tosca bli typ tävlingshäst och sedan avelssto :( Jag som ääälskar tosca, skulle tillochmed fråga om jag fick bli medryttare på henne till hösten..... B L Ä !
Jag vill ha en egen ponniii, igår så lämnade en tjej tbx sin häst eller ja den står kvar i samma stall och så, men hon hyr henne inte längre :( Snart händer samma sak mig :(
Nu är det bra nära till lägret på karlshem. Jag får övertala Flizan o Tova o ta me data så vi kan blogga ! Min e ju fast typ stationär elr vad det heter. Ikväll slänger jag också upp ett inlägg
Hästiga hälsningar Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0