Happy girl! (a'

Hey!
Just nu är jag glad haha ! :D Mamma sa nästan ja (har bara en liten bit kvar så jag kan övertala henne!) . Jag ska antagligen bli medis på en ungponny som heter Bianca.. :D <3 Typ 1.46 cm i mankhöjd. Ägaren sa att hon var snäll & positiv till arbete, men lite smånervös eftersom hon var så ung. Men bockade inte, sparkade inte bakut eller stegrade, och det är ju tur!! :D <3

Bloggar mer imorgon, då är det ridning! ;)


Jag och en suuuuperfin ponny som heter Zwarta! :) Ingen perfekt ponny då hon är otroligt envis, testar sin ryttare och är sjuuuukt stark och det känns som att hon har eld i baken men ändå... Sjuuukt fin läromästare!

/Tova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0