:)

Hejsan! :) Ska bara skriva lite kort nue för jag ska packa snart. Men jag var somsagt nyss hos Danza. Det var as störigt för det var några som hade vandring som typ var precis utanför stallet och på alla ridvägarna men ah.. whatever. Jag tog in henne och så red jag. ;) Hannah var där så hon hjälpte mig. Nu känns det verkligen att jag har hittat nästan alla knappar på Danza. Jag vet hur jag ska göra om hon tjurar ihop och inte vill, ridpasset gick jääääätte braaaa!:D Red dressyr och hoppade lite på slutet och vi hoppade 80 cm och hon var jätteduktig (y) <3 (A' Gör lite tids inställda inlägg eftersom jag ska på klassresa imorgon, men det kommer vara dålig uppdatering för min del!

//Flizaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0