Agility! :)

Hey! ;)
idag hade jag agilitykurs med Bella! Hon var superduktig och lyssnade på mig och vi kom ett jättestort kliv framåt. Elsa hjälpte mig och då blev det ruwligare (a)
Iaf, jag och Raffa ska dit tomorrow och jag ska jobba mkt med slalom! :) Även med bommen och vippbrädan ! (a'

Och hoppa lite ofc ! <3

Iaf vi såg en hund som typ rymt idag, den var tuffsig och smutsig.. Och suuuuperlycklig blev den när den såg oss... :/ Den var jättetörstig... Men vi tog den till våra tränare så dem tog hand om dem!!! :P

Inte så hästigt inlägg men kan ju säga att nästa sön blir det tävling, så heja på mig da vetja! :D

Hoppas att Linnéa bloggar snart :'/

PUSSAR! /tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0