Uteritt själv

Hahaha, idag när jag skulle rida ut så red jag en sväng på ungeför 20 minuter och sedan samma vända tillbaka. På vändan tillbaka var det en gren som var för stigen så jag tänkte hoppa över den, och det gjorde jag. Först hoppade Nelly ett pyttelitet skutt sen smet hon på sidan om några gånger, sen hoppade hon jäääättestort, och jag var inte beredd så jag ramlade av och såg Nelly trava iväg x'''''''''DDDDDDDDDDDDDD HAHAHAHAHAHA Jag ställde mig upp och gick fram till Nelly som hade saktat av till skritt xD Sen satt jag upp och fortsatte XD Hahaha, jag vart nog lite förvånad tror jag... :O xD
Nu ska jag ringa flizan och tvinga henne o snacka med mig på skypeeee :D 
Linnéaa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge har ni ridit? :•>

2011-06-04 @ 09:00:53
Postat av: Molly J

Vad är det högsta du hoppat ? Fin blogg !

2011-07-18 @ 15:46:50
URL: http://smollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0